Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vážený pane Vávro, členové studia Warhorse.
    Velice děkuji a oceňuji tak skvělý a vymakaný projekt. Jsem rád, že jste se do něčeho takového pustili. Podle pár videí , článků a fotek, které jsou na netu k dispozici jsem se rozhodl Vám napsat a reagovat tak na některé nevhodné příspěvky v tomto blogu.
    U her oceňuji právě tu realitu a celkovou krásu, která z Vaší hry jen čiší. Krásná příroda, vymazlená architektura a smysl pro detail. Pokud k tomu bude připojen široký svět , velké množství úkolů a dobrodružstí-nebude to mít chybu.
    Moc se na Vaší hru těším a přeji hodně štěstí a nápadů.
    Kocour
  • Projektu odd Warhorsu držím palce... Z těch málo ukázek je fakt výborný combat system... zkrátka trefa do helmy tomu dává konečně nový rozměr. A ta krajina, postavy, architektura... Jen tak dál. Jen mě šve, že na blogu se už pár měsíců nic nepíše.
  • Viditelne textury hoven v latrine? Docela dobry tip na WH forko. Zvysi to realistickost prostredia. Zvysny hate ubohost...
  • Hmm...Koukám ,že zatímco ty jsi velkej borec že?Nejspíš bych měl tvé velké činy v oblasti herní průmyslu znát že?Á promiň pokud nejsi další usmrkanec,jenž si chce bezvýznamným komentářem zvyšovat ego,či nějaký falešný pocit sebeuspokojení a důležitosti, tak poslouchám,můžeš mi tu napsat celej životopis o tom jaký si ty frajer a jakého máš malého Davídka.
    Nesnáším,chlapečky,kteří se budou schovávat za své nicky a za to že jim je 17 a více.Na tohle nemám náladu...
    Omlouvám se,že se nedržím tématu...
  • Přestaň si kompenzovat svýho malýho ****** a běž domů *5* .
  • Všechny ostatni hry, krome toho sirealistickyho New Yorku, vypadaly hodně bídně. Ne že by Vávrovo RPG nějak zářilo, ale vypadá velmi dobře a realisticky, což mám rád. Nicméně se stejně obávám o prodejnost té hry, tuším, že celosvětově hráči nejsou moc fanoušky zrovna historie českých zemích ve středověku. Někde jsem četl, že do toho dal Bakala 80 mega, tak bych byl rád, kdyby se to ta investice vyplatila natolik, aby mohli warhorse pokračovat v dalších projektech... a nejlepší bojový systém, co si pamatuju (zas tolik her jsem nehrál) byl v Gothicu 1,2. trojka už byla nic moc, tak snad to bude tímto směrem
  • Dane. Ty uskuhraná egoistická nicko. Stejně vím, že si ty komentáře čteš. Mafii 1 si strč víš kam. A až tahle hra vyjde, tak napíšu článek :100 důvodů,proč David nesnáší xxx: Už se moc těším. Já vím. Až to vyjde budeš samozřejmě nadávat, že ti lagoval volant atd. Bude to prča. Pohořís. Pokud se v "tvé" hře nebude chodit na záchod, pokud dokonce nebudou vymodelované hovínka, které budou postavy kadit....A tvé ego se scvrkne na velikost tvého penisu. Ahoj. .. Dane.
  • Heh ... mece se pouzivaly uz tisice let pred stredovekem ... prober se ... tezke stredoveke zbrane - to co uvidis na ruznych hradech - se pak v realnym boji vubec nepouzivaly. Jde o soubojove zbrane, ktere se pouzivaly pri turnajich ... ale ne v boji.

    Samo ani realnej mec nebyl zadny tintitko, ale uvedom si, ze mec jako takovej nikdy nebyl urcenej k tomu aby (napr) prorazil zbroj. Na to se pouzivaly ruzny palice/kladiva/... mec se pouzival spis proti lehce obrnenym/neobrnenym cilum.

    Me ta rychlost uderu prijde OK.
  • jo vidíš, díky moc :)
  • Posvatení?
  • A to si jako fakt myslis, ze se jim to vyplati vydat ciste jen na PC? Nebud blazen...
  • Jen bych upřesnil, že tohle je longsword - dlouhý meč. V čechách mu lidi nesprávně říkají jedenapůlručka. Takový meč má maximálně 1,5 kila a bojuje se s ním zcela jinak, než s těžkým obouručákem, který je opravdu váhově někde daleko jinde a i držení takového meče je odlišné. Myslím, že šerm ve videu je v pořádku. A co se týká pohybu ve zbroji... Husiti měli prošívanice, přilby a rukavice. Minimální omezení v pohybu. Nevím čemu tady někteří říkají brnění, ale věřte, že i v plné polní dokáže člověk udělat kotrmelec, nebo vyskočit na koně.
  • Vávrovo RPG vypadá výborně a moc se na něj těším. Držím Warhorse palce. A jsem hodně zvědavý na srovnání Žižka vs. Zaklínač 3. Nejradši bych, kdyby obě ty hry byly super.
  • Viktor_H
    Při čtení příspěvku jsem si nevšiml nicku, tudíž jsem to bral jako regulérní názor. A on to přitom provařený trol joe... Má chyba.

    BTW, Na Vampire Bloodlines nemůže mít nikdy nic principiálně. *1* Je to prostě nejlepčí gamesa všech dob.
  • Je to pořád prototyp, ale šermovali nám to opravdu dobří šermíři a je to capture.
  • ucho
    konkrétně toho boje s meči bych se nebál toho, že někdo z týmu warhorse s tím má praktické zkušenosti a že konkrétně tento prvek hry pilovali v rámci možností co nejvěrněji realitě (samozřejmě v kombinaci s hratelností). tvá kritika tohoto prvku je podle mě zbytečná... (nepsal snad i Vávra někde, že si to byl kvůli tomu taky někde vyzkoušet?)
  • walltar
    Jo když se v diskuzi i diskutuje, tak mám hned lepší náladu. *1*

    Za pár let za to budem dostávat vyznamenání ... *5*

    Ještě přidám takovou zajímavou přednášku o brnění ... ta je ale pro otrlé protože má skoro hodinu. http://www.youtube.com/watch?v=NqC_squo6X4
  • se v tom nějak vyznáš.... to sem si naběhl *1*

    každopádně jsem o něco chytřejší ...je radost když se na diskuzu diskutuje :-) není to poslední dobou moc zvykem mě příjde.

    dobrou noc
  • peterka
    U mě vede StarCitizen a Warhorse *14*
  • http://www.youtube.com/watch?v=gwYi_uOwGtY

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit